مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰ درصد از مشاغل در کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود و پایداری مشاغل توسط ما نسبت به دستگاه‌های دیگر بیشتر است.

کریم زارع امروز با حضور در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) جزو مستحق‌ترین خانواده‌ها هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با استفاده از ۲۰ بانک اطلاعاتی برخط این افراد مستحق و آبرومند را شناسایی می‌کند و درصد خطا در خدمات ما در کمترین حد ممکن است.
پایداری مشاغل کمیته امداد
اوتوانمندسازی مددجویان با ۱۲۰ نوع خدمت را از دیگر اقدامات در دستور کار عنوان کرد و گفت: بیش از ۳۰ درصد از مشاغل در کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود و پایداری مشاغل توسط ما نسبت به دستگاه‌های دیگر بیشتر است.

در اصفهان بیش از ۲۷ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر که نزدیک به ۶ هزار دانش‌آموز و یک هزار دانشجو جز این جمعیت مخاطب هستند، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته‌اند.
محدوده جمعیتی تحت پوشش کمیته امداد
زارع به تفکیک جمعیت حدود ۳ هزار خانواده را در حاشیه شمالی شهر اصفهان عنوان کرد و گفت: در حد توان خدمت‌رسانی انجام می‌شود و عمده این خانواده‌ها با کرامت و آبرو هستند و دغدغه اصلی ما حفظ کرامت است تا مشکلات اقتصادی خدشه‌ای به عزت نفس آن‌ها وارد نکند.

امسال در حوزه اشتغال متعهد به خدمت رسانی به ۵ دهک پایین جامعه شدیم، افراد بیکار جویای کار حتی اگر مددجو نباشند نیز مورد توجه ما قرار دارند.

ایجاد بازارچه‌های فروش برای مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان می‌گوید عمده گروه مخاطب ما زنان سرپرست خانوار هستند که سهم بسیاری را در تولید صنایع دستی به خود اختصاص داده‌اند، در حالی که در بحث عرضه دچار مشکل هستیم. ایجاد بازارچه‌های شهری برای فروش این محصولات می‌تواند اقدامی مؤثر از سوی مدیریت شهری برای این قشر باشد.

زارع درخصوص تفاهم نامه میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیریت شهری گفت: با وجودی که مطالبه و خواسته‌های بیشتری داشتیم، اما بنا بر اقتضائات و محدودیت‌ها تفاهم‌نامه تصویب شد و درخواست داریم که شورای شهر برای حمایت از خدمت رسانی به محرومان همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.