مراسم نخستین سالگرد سردار شهید محمد علی حق بین از فرماندهان جبهه مقاومت و فاتح نبل و الزهرا در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار شد.

حجت الاسلام والسلمین غلامحسن تسخیری، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با اشاره به اینکه سردارشهید محمد علی حق بین در تمام دوران خدمتش در خدمت نظام و انقلاب بود، گفت: شهید حق بین در سن ۱۷ سالگی لباس مقدس سپاه را بر تن کرد و سال‌ها در دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مقابل دشمنان تا پای جان ایستاد.

امروز در سالروز تاسیس سپاه پاسداران بایستی به همه دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کنیم که سپاه پاسداران مردمی است و همه مردم ایران سپاهی هستند و این افتخاری برای ایران اسلامی است.

حضرت امیر مومنان امامی است که برای رسیدن به مقام شهادت محضر پیغمبر گریست و زمانی دلش آرام گرفت که پیامبر گرامی اسلام (ص) بشارت شهادت را به او داد.

امروز تفکر بیدار شیعه در دنیا شکل گرفته و جبهه متحد مسلمانان را بوجود آورده است و ایران اسلامی به پشتوانه شهدای والامقام ومردم همیشه درصحنه در مقابل توطئه‌های استکبار تمام قد ایستاده است.

فرصت استراحت نیست و مسئولان باید در تمام لحظات در خدمت مردم باشند و با این اندیشه انقلابی وبینش اسلامی، می‌توان از سد این تحریم‌ها گذشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.