مدیر باشگاه پورتو:

طارمی تمام حیواناتی که عاشق فوتبال هستند را هم مسحور می‌کند

مدیر باشگاه پورتو گفت:طارمی تمام حیواناتی که عاشق فوتبال هستند را هم مسحور می‌کند، چون او بازیکن بزرگی است.

پینتو داکوستا درباره انتقاد مدیر باشگاه اسپورتینگ از مهدی طارمی گفت: این فرد حتی ظاهرا وکیل است، اما رفتار نژاد پرستانه‌ای دارد. من فقط او را مقصر نمی‌دانم، متاسفانه نژاد پرست‌ها زیاد هستند. اینکه یک وکیل چنین رفتاری داشته باشد و این حرف‌ها را بزند ناراحت کننده است و نشان دهنده روحیه و ذهنیت بعضی افراد است.

فونتس، مدیر باشگاه اسپورتینگ طارمی را افسونگر مار نامید، شاید خود او افسونگر مارمولک است، اما طارمی تمام حیواناتی که عاشق فوتبال هستند را هم مسحور می‌کند، چون او بازیکن بزرگی است.

حدود یک هفته پیش بود که باشگاه اسپورتینگ لیسبون در انتقاد از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو و داور بازی این تیم با گیمارش، مطلب تندی را به قلم تیتو فونتس رئیس باشگاه اسپورتینگ منتشر کرد.

در بخشی از آن مطلب آمده بود: مهدی طارمی تقلبی است. او غیرواقعی است. یک مهاجم ایرانی‌ که همیشه آماده اجرای حقه‌های سیرک است. او مار افسون‌گر است. او عاشق تمارض کردن است.


بیشتر بخوانید


طارمی در بازی بعدی پورتو مقابل پورتیموننزه، با به ثمر رساندن ۳ گل به صحبت های مدیر باشگاه اسپورتینگ پاسخ داد. طارمی پس از گلزنی در این دیدار با شادی گل خود به اسپورتینگی‌ها کنایه زد و آن‌ها را به سکوت دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار