دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی گفت: با کنترل رضایت بیماری کرونا در استان، فعالیت‌های حوزه سلامت در استان عادی می‌شود.

دکتر سید جلیل موسوی گفت: با توجه به کنترل و مدیریت رضایت‌بخش بیماری کرونا و روند کاهشی کاملاً محسوس آن و مطابق آخرین مصوبات قرارگاه دانشگاهی و در راستای ارائه بهتر و بیشتر خدمات در حوزه سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز درگیر در کرونا با یک روند تدریجی و منطقی به روال عادی فعالیت‌های خود بر می‌گردند.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی می‌گوید: بیمارستان کرونایی آیت ا... طالقانی ارومیه با اختصاص حدود ۷۰ تخت به کرونا بقیه ظرفیت خود را به بیماران غیرکرونایی اعم از داخلی، قلب و عروق، عفونی غیرکرونایی، پوست و ... اختصاص داده و بیماران غیرکرونایی را پذیرش می‌کند.

به گفته وی این فرصت فراهم شده که مردم استان در امر تکمیل واکسیناسیون خود شتاب کنند و نهایت استفاده را در ایمن‌سازی خود و فرزندانشان بنمایند.

دکتر موسوی گفت: باوجود روند تدریجی بازگشت به فعالیت‌های قبل از کرونا؛ تمامی مراکز آمادگی خود را برای هرگونه طغیان و موج احتمالی بعدی حفظ خواهند کرد.

دبیر قرارگاه دانشگاهی ستاد کرونای آذربایجان غربی تاکید کرد: تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان در دستور کار مسئولین و مردم شریف خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.