استاندار کرمانشاه گفت : سپاه نهادی انقلابی، مردمی و نماد افتخار، سربلندی و عزت ایران اسلامی است و بی شک تلاش و مجاهدت خالصانه نیرو‌های ولایتمدار، بصیر و وفادار سپاه آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری است.

بهمن امیری مقدم گفت : ثبات قدم، مردمی بودن و انقلابی‌زیستن و انقلابی‌ماندن از جلوه‌های زیبای سپاه پاسداران است و مردم قدرشناس خدمات ارزنده این نهاد انقلابی، پشتیبان ملت و انقلاب در دفاع از سربلندی کشور و لحظه‌های سخت بحران‌ها هستند.

به گفته استاندار کرمانشاه خدمات شایسته پاسداران غیور و با ایمان، پیروان مکتب و نهضت حسینی، حافظان عزت و سربلندی ایران اسلامی، پس از انقلاب اسلامی همواره به عنوان آیینه‌تمام نمای فداکاری و شجاعت فراروی ملت ایران است و این مردم همیشه قدردان رشادت‌های فرزندان برومند خود هستند.

سبزپوشان غیور، مردمی و مدافعان دلیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجاهدان فداکار، ولایتمدار، بصیر و انقلابی در مسیر عزت، امنیت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شبانه روز تلاش می‌کنند و در عرصه سازندگی و توسعه استان نیز همیشه در میدان بوده و کوششی مستمر دارند که شایسته تقدیر است.

ارنامه درخشان این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی در هشت سال جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و بحران‌ها و حفاظت مقتدرانه از امنیت و عزت کشور نمایانگر ایثار و از خودگذشتگی جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در سالروز تاسیس این نهاد برجسته، بیدار و پیشگام؛ یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به ویژه سردار و قهرمان ملت ایران شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی بداریم و از پاسداران رشید سپاه اسلام که در مردانگی و فتوت سرآمد و الگو هستند و با نقش آفرینی در منطقه امنیت و آرامش ایران عزیز اسلامی را عزتمندانه حفظ کرده اند، خالصانه تشکر و قدردانی کنیم.

برخود لازم می‌دانم از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر دفاع از این مرز و بوم در همیاری و همدلی مردم در بحران‌ها به ویژه مبارزه با بیماری کرونا صمیمانه تقدیر می‌نمایم، زیرا فداکارانه و با تمام وجود برای حفظ سلامت مردم پای کار آمدند.

از خداوند متعال برای همه عزیزان و مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت دارم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.