پایگاه‌های حامی یابی برای حمایت از ایتام در شب‌های قدر در خراسان جنوبی برپا می‌شود.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۵۶ پایگاه حامی یابی در شب‌های قدر در خراسان جنوبی برپا می‌شود گفت: در این پایگاه‌ها که در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری شب‌های قدر برپا می‌شود، برای ایتام استان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین حامی یابی انجام می‌شود.

او گفت: همچنین در تهران و مشهد نیز پایگاه حامی یابی در شب‌های قدر برای ایتام خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود.

لطفی گفت: در طرح اکرام ایتام فرد به عنوان حامی به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان را بر عهده می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekrarn.emdal.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۶۰ فرزند یتیم زیرپوشش این نهاد است گفت: در ماه رمضان امسال تا کنون ۶۰۳ حامی حمایت از ۸۹۵ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفتند.

لطفی طرح محسنین را حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست دانست و گفت: در این طرح شش هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین شناسایی شده اند که سرپرست خانواده دارای مشکلاتی از قبیل کارافتادگی، کهولت سن و بیماری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.