امام جمعه بیرجند گفت: صبر مردم ایران در برابر جنایات دشمن، این افراد را بی حوصله کرده است.

 آیت الله عبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این سال‌ها ملت ایران با تقدیم صدها هزار شهید، جانباز و آزاده از تجاوز دشمنان به خاک کشور جلوگیری کرده و این صبر عظیم مردم، دشمن را بی حوصله کرده است.

او گفت: دشمنان از سرتاسر دنیا به شیوه‌های مختلف در این چند سال  به جنگ با ما آمده اند  و هنوز هم با شیوه های مختلف به دنبال تفرقه اندازی میان مسلمان هستند، اما باید بدانند مقاومت ملت ایران ادامه دارد.

آیت الله عبادی گفت: عناصر تروریستی در زمان حضرت علی (ع)  به اسم خوارج  به وجود آمدند و امروز نیز با نقاب آمریکا، انگلیس و داعش و با به کارگیری حتی نیرو‌های مسلمان اما با ایمان ضعیف، محبین امیرالمؤمنین علی (ع) را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به جنایات اخیر در  مسجد الاقصی گفت: امارات و عربستان از این جنایات‌ها پشتیبانی می‌کنند و آنگاه دیگر کشور‌ها را تکفیری و تروریست می‌نامند.

او با بیان اینکه همه نسبت به فضائل مولا علی (ع) معرفت داشتند و وظیفه مسلمانان در دنیای کنونی، ترویج فضائل این امام همام است گفت: رعایت عدالت و توجه به وضعیت دیگر مسلمانان از مهمترین این فضائل است که باید اهتمام ویژه به آن داشته باشیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.