سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار بگیرد تا از نظرات نخبگان و صاحبان ایده برای توسعه استان بهره‌مند شویم.

آقای حسین میرزایی امروز اول اردیبهشت ماه در جمع فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر خواهان پیشرفت و توسعه در استان هستیم باید به این باور برسیم که یک میلیون جمعیت استان یک خانواده هستند، گفت: باید وحدت سرلوحه کار مسئولان و فعالان عرصه‌های مختلف قرار بگیرد تا شاهد حل مشکلات باشیم.

باید وحدت، همدلی و وفاق در استان بسط و توسعه پیدا کند تا در نهایت این مسئله نهادینه شود، منتظر راهکار‌های عملیاتی برای رسیدن به این هدف مهم هستیم، نفاق در خانواده منجر به شکست می‌شود.


بیشتر بخوانید


تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، اجتماعی و ... در دستور کار قرار بگیرد تا از نظرات و پیشنهادات نخبگان و صاحبان ایده برای توسعه چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شویم.

باید در کنار طرح مشکل، راهکار عملیاتی ارائه شود، در یک مدت کوتاه نمی‌توان تمامی مشکلات را حل کرد، اما می‌توان برای حل مشکلات بر اساس اولویت برنامه زمانبندی تعیین کرد.

برای خدمت به مردم دو راهکار وجود دارد، با کار اداری و سازمانی و همچنین با کار فکری می‌توان به دولت در خدمت به مردم کمک کرد.

مردم باید در تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها مشارکت داده شوند، همچنین باید از تجربیات پیشکسوتان و افراد موثر استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار