راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری به صورت حضوری برگزار می‌شود.

آقای حسین میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مراسم روز جهانی قدس در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: این روز از جایگاه‌ها و فرصت‌های عمل به جهاد تبیین به شمار می‌رود.

پس از ۲ سال اعمال محدودیت‌های کرونایی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس، امسال همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، برنامه‌های این روز بزرگ با مشارکت تمامی آحاد مردمی و به صورت حضوری در استان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


دفاع از مظلومان و حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی یادگاری از مجاهدت‌های امام راحل و یک وظیفه اساسی و ذاتی برای همگان است.

ادارات و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس نقش اساسی و راهبردی را برعهده دارند، اما نباید از نقش محوری مردم نیز در این رابطه غفلت شود.

برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی به ویژه برنامه گرامیداشت روز قدس باید در سه مقطع قبل، حین و بعد از برگزاری راهپیمایی تقسیم‌بندی شود، این موضوع مهم است که تا پیش از برگزاری راهپیمایی این روز، فضاسازی موثر و متفاوتی در سطح معابر انجام شود تا مردم به ویژه جوانان متوجه تغییرات شده و خود را برای حضور در این برنامه آماده کنند.

از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ای برای اطلاع رسانی در رابطه با روز جهانی قدس و فرهنگ مقاومت استفاده شود.

کار در این حوزه بسیار است و همه در بسط و توسعه و همچنین نهادینه شدن فرهنگ مقاومت مسئولیت دارند و باید در این فضا نیز وارد میدان شوند.

یکی از پایگاه‌های عمل به جهاد تبیین، روز قدس است و دستگاه‌های فرهنگی برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های این روز و تحقق جهاد تبیین، برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود را ارائه کنند.

استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای ارائه محتوا متناسب با روز شمار راهپیمایی قدس و همت اصناف برای فضاسازی محیطی از جمله برنامه‌های قابل اجرا به مناسبت روز جهانی قدس است.

لازم است دستگاه‌های اجرایی، مدارس و بانک‌های واقع شده در مسیر راهپیمایی در فضاسازی محیطی دقت بیشتری داشته باشند.

حسین میرزایی در پایان بر اجرای برنامه‌های اغنایی، بصیرتی و آگاهی‌بخشی درباره ماهیت انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و چرایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
بفرمایید راهپیمایی