در آستانه شب‌های قدر به همت خیرین نیک اندیش آذربایجان غربی، ۶۳ زندانی آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

ناصر عتباتی شب گذشته در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تمامی ما انسان‌ها در بند هستیم و هر کسی درون خود زندانی دارد و انشاء ا... خداوند کمک کند که این زندان را بشکنیم و بتوانیم از بند هوای نفس و شر شیاطین در امان باشیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی می گوید: در این ایام به همت خیرین و مردم نیک سیرت و نیک اندیش استان شاهد اوج بروز و نمود نوع دوستی و نگاه عاطفانه مردم به انسان‌هایی که گرفتار و زندانی بودند و شاهد بودیم که در جای جای این استان با برگزاری جشن‌های گلریزان کمک‌های قابل توجهی جمع آوری شده که طی این سال‌ها بی نظیر بود و نشان داد مردم پای کار هستند.

رئیس شورای قضایی استان گفت: ۶۳ نفر از زندانیان در سطح استان که تعدادی با کمک خیرین و تعدادی بر اساس تصمیمات قضایی آزاد می‌شوند، همگی استحقاق کمک و آزادی را داشتند و قطعاً دعای این افراد و خانواده‌های آن‌ها خصوصاً در این شب‌های عزیز ذخیره دنیا و آخرت بانیان امر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی خطاب به زندانیان  آزاد شده گفت: توجه داشته باشید که در چه ایامی و در آستانه شب‌های قدر و شهادت مولا و مقتدای انسان‌های آزاده از بند آزاد می‌شوید و انتظار می‌رود که رفتار و تعاملات و حرکاتتان بر مدار قانون باشد و به گونه‌ای باشد که شاهد بازگشت به زندان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.