فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارقی خبر داد، که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت مصالح از داخل ساختمان‌های در حال ساخت آن شهرستان می‌کردند.

سرهنگ ابراهیم کوچکزائی گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان چابهار در ساعات پایانی شب هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی این شهر، به دو نفر که در حال جابه جایی ابزار آلات از داخل ساختمان‌های نیمه ساز بودند مشکوک شدند.
وی افزود: متهمان با مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهمان ۲۹ و ۲۶ ساله که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به بزه ارتکابی اعتراف و در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت مصالح ساختمانی دیگر در سطح شهرستان چابهار اقرار کردند.
این مقام انتظامی بی توجهی مالکان ساختمان‌های در حال ساخت به نکات امنیتی و رها کردن مصالح در کارگاه‌های ساختمانی بدون گماردن نگهبانان مطمئن را علت وقوع بیشتر این سرقت‌ها دانست.
سرهنگ "کوچکزائی" با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار