عامل شرارت‌های سریالی سراوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش و پیگیری مأموران انتظامی سراوان شرور مسلح تحت تعقیب و عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان به دام افتاد.

سردار احمد طاهری  گفت: در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه‌دار با ایجاد ناامنی در سراوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه متواری بودن این شرور مسلح تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه مدتی قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد او در سطح شهرستان به دست آمد و در نهایت با یک سری تحقیقات تخصصی، مخفیگاه این شرور در یکی از روستا‌های سراوان شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

او گفت:کشف یک قبضه کلت کمری با ۴۰ فشنگ جنگی به همراه یک قبضه سلاح ساچمه‌زن غیرمجاز در بازرسی از مخفیگاه این شرور سابقه‌دار و حمل سلاح گرم، سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح، سرپیچی و تمرد از قانون، درگیری‌های متعدد منجر به جرح با شهروندان، از جمله شرارت‌های این متهم است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

طاهری با اشاره به معرفی این شرور سابقه‌دار به دستگاه قضائی گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیرقانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار