دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طرح پایش سلامت ویژه شب‌های قدر برای خدمت‌رسانی به عموم مردم در دانشگاه‌ علوم پزشکی اصفهان اجرا می‌شود.

زینب‌سادات داوودی از اجرای طرح پایش سلامت در شب‌های قدر خبر داد و گفت: این طرح که به همت دانشجویان رشته‌های مختلف پزشکی و پشتیبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در دست اجراست، آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم استان خواهد بود.

تصمیم جمعی از دانشجویان این دانشگاه بر این قرار گرفت که این پایش را در دو گروه مجزا برای مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مصلای الغدیر دانشگاه اصفهان برگزار کنند و به همین منظور، از دانشجویان مختلف علوم پزشکی دعوت کردیم تا در این پایش همراه ما باشند.

او در خصوص همکاری رشته‌های مختلف پزشکی در این طرح، گفت: دانشجویان رشته پزشکی و پرستاری در بخش قند خون و پایش فشار خون، دانشجویان رشته تغذیه در بخش اندازه‌گیری BMI افراد و مشاوره رژیم‌درمانی، دانشجویان رشته داروسازی در بخش مشاوره دارویی، دانشجویان کاردرمانی و توانبخشی در بخش فیزیوتراپی و بینایی‌سنجی، دانشجویان مامایی در بخش مشاوره بارداری سالم، دانشجویان دندانپزشکی در بخش معاینه افراد و متخصصان روانپزشکی نیز در بخش سلامت روان مراجعه‌کنندگان در خدمت عموم مردم خواهند بود.

داوودی طرح پایش سلامت را ویژه شب‌های احیا برشمرد و گفت: این طرح در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان دایر است و همزمان با شروع مراسم احیا از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد در مسجد امام خمینی (ره) و مصلای الغدیر فعال خواهد بود.

او از همکاری و کمک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این طرح، خبردادو گفت: پشتیبانی مالی و تأمین تجهیزات پزشکی این طرح را دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بر عهده دارد و اعضای کادر اجرایی را خود دانشجویان تشکیل می‌دهند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان، ضمن ابراز خرسندی کادر اجرایی از حضور مردم در این طرح و خدمت‌رسانی به آنها، برای برگزاری چنین طرح‌هایی در مناسبت‌های مختلف و با همکاری نهاد‌های مربوطه در سطح شهر و حتی در مناطق محروم اعلام آمادگی کرد.

منبع:ایکنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.