رئیس کمیته فضای مجازی و اطلاع‌رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: زمان برگزاری این کنگره از ۲۹ اردیبهشت به ۲۲ خردادماه ۱۴۰۱ تغییر کرد.

آقای بلالی در نشست هماهنگی کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری گفت: این کنگره از ۲۲ تا ۲۴ خردادماه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

شب شعر و برنامه شهدای مدافع حرم در دو روز نخست کنگره در این فرهنگسرای برگزار و اجلاسیه آن از بعدازظهر روز ۲۴ خردادماه در دانشگاه شهرکرد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


همچنین در موازات برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایری کشور، نمایشگاهی دایر می‌شود که غرفه‌ای نیز با عنوان کمیته ارتباطات و فضای مجازی جهت حضور اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است.

۲۴ کمیته جهت برگزاری این کنگره تشکیل شده است که نشست‌های خبری برای معرفی وظایف آن‌ها در دستور کار قرار دارد همچنین با توجه به این موضوع که افراد بسیاری از اقوام و مذاهب گوناگون سراسر کشور در کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری حضور دارند بنابراین این کنگره فرصت مطلوبی به منظور معرفی چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود.

لازم است جهت فضاسازی پیش از برگزاری کنگره همچنین انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی برنامه‌های این رویداد بزرگ در استان رسانه‌های فعال همکاری لازم را داشته باشند و با انتشار زندگینامه شهدای شاخص و پوستر‌های شهدا همچنین تولید محتوا در این حوزه فضاسازی لازم را انجام دهند.

برنامه کاربردی اطلاع‌رسانی برای مهمانان این کنگره آماده سازی شده تا یک کلیت درخصوص برنامه در اختیار مهمانان قرار دهد.

کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور به مدت سه شب در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد که شامل شب شعر، برنامه شهدای مدافع حرم و اجلاسیه است.

برای برگزاری این کنگره به کابل‌کشی نیاز است همچنین برای ارائه wifi غرفه‌ها و سالن از بستر فیبر نوری استفاده خواهد شد.

تلاش شده است که اینترنت محل برگزاری کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور، به‌صورت رایگان فراهم شود همچنین برای دریافت بسته‌های رایگان اینترنت تلفن همراه نیز رایزنی‌هایی با اپراتور‌ها صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار