سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت : برنامه های اجرایی دولت در شهرستان نیکشهر با محوریت شعار سال پیگیری و اجرایی خواهد شد.

مجیب حسنی   در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید گفت : مقام معظم رهبری در نامگذاری سال با تاکید برای "تولید" با محوریت تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی در جامعه برای حل مشکلات اقتصادی جامعه و افزایش عزت و اعتماد به نفس ملی ، حجت را برای همه ما تمام کرده است.

او  گفت : تولید بعنوان محور فعالیت های اقتصادی نقش بسزایی در رفع نیازمندی های جامعه دارد و هرگاه نگاه مجریان سیاست های اقتصادی معطوف به تولید به خصوص تولید با تکیه بر توان داخلی باشد ، شاهد رشد و توسعه خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: مدیران که در رأس سیاست های دولت قرار دارند و رابط اصلی بین مردم و نظام هستند باید تمام تلاش خود را جهت افزایش رضایت مندی مردم و تحقق شعار سال بکار گیرند.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر گفت : دستگاه های عضو کار گروه تولید و اشتغال تمام فعالیت ها و برنامه های عملیاتی خود را برای تقویت و افزایش تولید به ویژه تولیدات روستایی و مشاغل خانگی برنامه ریزی کنند.

حسنی همچنین در شورای آموزش و پرورش شهرستان نیکشهر با تاکید بر ارتقاء شاخص های کمی و کیفی و تبیین سیاست ها فرهنگی و آموزشی نظام توسط دستگاه تعلیم و تربیت در مدارس گفت: سند توسعه فضاهای آموزشی مطابق با نیاز مناطق تدوین شود و برای رفع کمبود ها ظرفیت های مختلف به کار گیری شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: به منظور جلوگیری و جذب بازماندگان از تحصیل خوابگاه های شبانه روزی دانش آموزی شهرستان تقویت خواهد شد.

مجیب حسنی سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: ورود خیرین بومی در امر مدرسه سازی می تواند در کاهش نارسایی ها آموزشی موثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار