سرپرست فرمانداری چابهار گفت: مسئولان در حد نام و موقعیت راهبردی چابهار شبانه روزی تلاش کنند تا شاهد مشکلاتی نظیر آب نباشیم و بعد از سال‌ها مردم همچنان مطالبه اصلی آب شبانه روزی داشته باشند.

جواد سپاهی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار گفت: خدمت به مردم بهترین کار نزد خداوند است و بهترین خدمت هم مراجعه مسوول به سوی مردم و انجام خدمت بی منت و پیگیری امورات و رفع آن‌ها است.

او  بر پیگیری مشکلات حاشیه نشینی، ارتقای کیفیت نان، راه اندازی کارگروه‌های مختلف برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم، تکمیل کمربندی شهر، نظارت بر بازار عرضه کالا، ورود تعزیرات به موضوعات بازار، سرکشی مسوولان به روستا‌ها و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

باید مسئولان  از همه ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی به مردم بهره‌گیری کنند و از هیچ کوششی برای حل مشکلات دریغ نکنند تا شاهد پیشرفت و آبادانی باشیم و خدمات شایسته در حد نام نظام جمهوری اسلامی انجام دهیم.

سپاهی گفت: کار‌های عقب افتاده زیادی در شهرستان چابهار است لذا مسوولان با همکاری، همراهی و همدلی سعی در حل مشکلات مردم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشند تا رضایت لازم از سوی مردم داشته باشند.

او  از تلاش‌های اعضای خدمات سفر و مسوولان دست اندرکار در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد

سپاهی گفت: جایگاه سوخت هوران در ورود گیت منطقه آزاد و جایگاه سوخت میدان مادر نزدیکی دریا بزرگ هر چه سریعتر تکمیل و راه اندازی و آماده خدمات رسانی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار