مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال گفت: مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته بطور قابل توجهی افزایش یافت.

غلامرضا مظلومی گفت: درحالی که شیوع کرونا مانع از اجرای برنامه‌های جمعی در ماه مبارک رمضان سال گذشته شده بود، با بهبود نسبی شرایط کرونایی جامعه در کنار افزایش مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال زمینه برای اجرای برنامه‌های مختلف از سوی این نهاد برای افزایش سطح کمک به نیازمندان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از روز ۱۵ ماه مبارک رمضان و سالروز میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا ۲۱ این ماه به عنوان هفته اطعام و اکرام نامگذاری شده از مردم خیر خواست با اهدای هدایای نقدی، غیرنقدی و بسته‌های خشک افطاری به نیازمندان از فضیلت‌های ماه پرخیر و برکت رمضان بهره‌مند شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال از اهدای ۱۰ جفت گوشواره طلا از سوی یک خیر به ۱۰ نفر از ایتام دختر خلخال خبرداد و می گوید: برای خرید این گوشواره‌ها مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از سوی این خیر هزینه شده است.

مظلومی گفت: هم‌اکنون ۵۷۱ دانش‌آموز و ۱۰۰ دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال قرار داشته و از خدمات تحصیلی رایگان این نهاد مقدس بهره می‌برند.

او می گوید: ۳۳۴ نفر یتیم در سنین کودک و نوجوان تحت حمایت هزار و ۲۰۶ نفر از حامیان طرح ایتام و محسنین بوده و علاوه بر بهره‌مندی از حمایت‌های مالی کمیته امداد از حقوق ماهانه که توسط حامیان به حساب آن‌ها واریز می‌شود، استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال گفت: این نهاد توزیع افطاری خشک در قالب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، برپایی ضیافت افطاری ساده و پذیرایی از مستمندان با غذای گرم را در دستور کار دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.