مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظورحمایت از تعاونی‌های مشکل دار استان ۱۹۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

سید مهدی میراب باشی در نشست با معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری گفت: بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال عزم جدی دارد و با تمام توان از طرح های تولیدی و اشتغالزا حمایت می کند. 

او با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه اشتغالزایی، گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از تعاونی های مشکل دار و کمک به محقق شدن طرح های اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت می شود.

میراب باشی گفت: بانک توسعه تعاون برای ارائه خدماتی از قبیل پرداخت تسهیلات، صدور ضمانت نامه ها و ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آمادگی کامل دارد.‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست با تاکید بر اجرای هر چه سریع تر این تفاهم نامه، خواستار مساعدت و پذیرش طرح‌های تعاونی متقاضی تسهیلاتِ دارای شرایط قانونی شد.

واعظی نیز آمادگی خود را برای معرفی شرکت های تعاونی واجد شرایط اعلام کرد و گفت: طرح های تعاونی واجد شرایط و منتخب، تعاونی های مشکل دار و اشتغالزا با ظرفیت تولید بالا در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.