مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۵۷ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

صالحی گفت: کمیته امداد به عنوان متولی امور رسیدگی به نیازمندان، برنامه‌های متنوع ومختلفی را با همکاری خیران و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند؛ که طبخ و توزیع غذای گرم در قالب اطعام مهدوی از برنامه‌های مهم این نهاد در این ماه است.

او با بیان اینکه ماه رمضان ماه همدلی ومهربانی است، گفت: ۴۵ آشپزخانه اطعام مهدوی با کمک مراکز نیکوکاری، خیران ونیکوکاران در استان زنجان در تهیه و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان می گوید: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۵۷ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان استان زنجان توزیع شده است.

صالحی بابیان اینکه اجرای پویش اطعام مهدوی با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران انجام می‌شود، گفت:مردم برای شرکت در طرح اطعام مهدوی وافطاری ساده می‌توانند از طریق شماره‌گیری کددستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره تلفن گویای ۳۳۱۱۶ وشماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ در این طرح مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خوبه دستتون درد نکنه ولی بجای دادن ماهی ماهیگیری یادش بدین بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
در کل حرفتون درسته ولی اینم در نظر بگیرید یه سریا توانایی درآمدزایی رو ندارن