رئیس اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در ایام پیش از نوروز و فروردین نزدیک به ۶۰ تئاتر در سه خط منتخب اتوبوس های بی آر تی اجرا شد.

نرگس یال‌وردی گفت: اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در طول سال و با موضوعات مختلفی بسته به زمان برگزاری، اقدام به اجرای تئاتر‌های خیابانی در رده‌های سنی مختلف می‌کند.

تئاتر خیابانی بازیگر به دور از تمامی عناصر دست و پاگیر صحنه‌ای در تلاش است تا مخاطب خود را نسبت به موضوعی خاص به هیجان و گاه به تفکر و تعمق در آن مسئله وا دارد.

به گفته او تئاتر خیابانی با هدف آشنایی مسافران اتوبوس‌های تندرو با رعایت قوانین و مقررات، استفاده صحیح از وسایل حمل و نقل عمومی، استفاده از ماسک، صحبت نکردن با تلفن همراه، رعایت نظم و مواردی از این دست اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان می‌گوید شهروندان در ایام پیش از نوروز و فروردین استقبال خوبی در استفاده از اتوبوس‌های BRT داشتند از این رو نزدیک به ۶۰ اجرا در این ایام در سه خط منتخب BRT اجرا شد.

یال‌وردی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال ۱۴۰۱ اجرای چندین پرفورمنس، تئاتر‌های خیابانی در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس‌های BRT و اجرا‌های میدانی در سطح شهر را با موضوعات مختلف در دستور کار خواهیم داشت.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار