معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: برنامه "هنر مردان" به یاد حاج قاسم و متناسب با ایام شهادت حضرت زهرا (س) در میدان امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سعید امامی معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مراسم با عنوان "هنر مردان" به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و بر همین اساس تعدادی موکب به روی ارگ جهان‌نما قرار داده شده که یکی از این موکب‌ها به رسم همه مواکب معمول در شهر برای پذیرایی از شهروندان است.

ویژه‌برنامه «هنر مردان» از سوی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دفاتر تخصصی معاونت فرهنگی به مدت پنج روز از دوازدهم تا شانزدهم دی‌ماه هرشب از ساعت ۱۸ تا ۲۳ به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان امام حسین (ع) اجرا می‌شود.

به گفته وی گروه‌های مختلف تئاتری بعد از فراخوانی که از سوی دفتر تخصصی هنرهای نمایشی شهرداری اصفهان یعنی تالار هنر ارائه شد برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی و گروه‌های برگزیده هر شب در موکب تئاتر به اجرای تئاتر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار