به گفته آقای شمساللهی، خدمات غیرحضوری شرکت گاز ایلام در ۱۵ حوزه کاری مختلف بوده است که طی بررسیهای به عملآمده و نظر سنجیهای انجام شده، رضایت نسبی آحاد مختلف مردم شهری و روستایی را فراهم کرده است.
او به مهمترین خدمات غیرحضوری در این شرکت اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت رقم مصرف و شماره کنتور، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، پاسخگویی مسئولان، خدمات الکترونیکی، نصب و جابجایی علمک، استعلامات، درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست تغییر نام، پرداخت آنلاین قبض و ... بوده است.
شمساللهی گفت: سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۹۲۹ خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شدهاست که از این تعداد ۲۵۴ مورد حضوری و ۱۴۹ هزارو ۶۷۵ مورد آن بصورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شده است.
او گفت: این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شدهاست.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طی نظرسنجیهای به عمل آمده بیش از ۹۰ درصد جامعه شهری و روستایی استان از ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی رضایت دارند.
او گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت دستورالعملهای بهداشتی و کاهش هزینههای تردد مشترکین، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات و موارد درخواستی خود را مطرح و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این شرکت در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدماتدهی غیرحضوری، سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وبسایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدماتدهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع میکند.