مدیرعامل شرکت گاز ایلام عنوان کرد

واگذاری یک هزار و ۹۲۸ هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان ایلامی

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری یک هزار و ۹۲۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش در نقاط مختلف شهری و روستایی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گفته آقای شمس‌اللهی ، این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی ایلام انجام شده است.

او می گوید: پارسال واگذاری اشتراک به یک هزار و ۱۴۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد، ۳۱۱ خانوار تحت حمایت بهزیستی، ۴۴۳ ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، ۲۷ مسجد و اماکن مذهبی در نقاط شهری و روستایی استان به صورت رایگان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، مساجد و اماکن مذهبی از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ چهار میلیارد و ۱۶۵ میلیون و ۶۰۶ هزار و ۲۵۰ ریال از پرداخت هزینه اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند.

شمس‌اللهی به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی اشاره کرد و گفت: مبلغ سه میلیارد و ۹۸ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۳۲۰ ریال بخشودگی هزینه گازبها برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در ۱۴۰۰ منظور شده است.

او می گوید: سال گذشته برای ایثارگران، مساجد و اماکن مذهبی و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز مبلغ یک میلیارد و ۸۵ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۹۰۳ ریال معافیت از پرداخت هزینه گازبها اعمال شده است.

برچسب ها: شرکت گاز ، تحت پوشش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.