مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف و ضبط ۱۰۷ راس گوسفند قاچاق در شهرستان لامرد خبر داد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: متهم این پرونده به علت قاچاق دام زنده توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان لامرد بازداشت شد.

غلامرضا سالاری گفت: این فرد تعداد ۱۰۷ راس گوسفند را با خودروی کامیون بسمت جنوب کشور حمل می‌کرد که با توجه به نداشتن مجوز‌های قانونی و به ظن قاچاق بازداشت شد.

سالاری از تشکیل پرونده تعزیراتی در این رابطه خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لامرد، تخلف این فرد در قاچاق دام زنده محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه نقدی به میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حق دولت و ضبط دام مکشوفه محکوم شد.

محکومیت ۳ میلیاردی برای گرانفروشی شن و ماسه

او گفت: با گزارش بازرسان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی در یک معدن شن و ماسه در حومه شهر شیراز، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

سالاری با اشاره به احضار مالک این معدن به تعزیرات گفت: در بررسی‌های به عمل آمده تخلف گرانفروشی محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۳ میلیارد و هفتصد میلیون ریالی مالک معدن صادر کرد.

جریمه ۲ میلیاردی دو متهم مرکزدرمانی غیرمجاز در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور حکم تعطیلی و جریمه نقدی دو متهم پرونده تاسیس مرکز غیرمجاز درمانی در شیراز خبر داد.

سالاری گفت: این افراد بدون اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به تاسیس مرکز و ارائه خدمات درمانی توسط افرا فاقد صلاحیت کرده بودند که با گزارش بازسان دانشگاه علوم پزشکی، به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

او گفت: در تحقیقات به عمل آمده، تخلف این افرد محرز و نهایتا شعبه رسیدگی کننده حکم به تعطیلی مرکز غیرمجاز و جریمه ۲ میلیارد ریالی متهمین صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار