امام جمعه کاشان گفت: خدمت به مردم افتخار خادمان حضرت امام رضا(ع) است.

حجت الاسلام سیدسعید حسینی در مراسم دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در منطقه کاشان گفت: امام رضا (ع) فرزند امام حسن (ع) است و از امام محمدباقر (ع) به بعد معصومینی که به دنیا آمدند را می‌توان فرزند امام حسن (ع) دانست.

او امام رضا (ع) پناه و پناهگاه مردم ایران و تمام شیعیان جهان دانست وگفت: البته همه امامان اینگونه هستند و امام رضا (ع) به خصوص برای ما ایرانی‌ها در این مورد خاص‌تر هستند.

امام جمعه کاشان درباره فضیلت خدمت به زوار امام رضا (ع) می‌گوید مدال خادمی امام رضا (ع) یک نشان جاودانه و افتخار آمیز برای خادمان آن حضرت است.

او درباره راه اندازی کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور گفت: خدمت به مردم افتخار خادمان امام رضا (ع) است.

خادمیاران رضوی باید در جهت شناخت مشکلات مردم فعالیت و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنند.

به گفته حجت الاسلام حسینی کمک به مردم در حوزه‌های مختلف باعث تقویت فرهنگ رضوی در بین عامه مردم می‌شود، همچنین در این بین کانون‌های خدمت رضوی به دلیل وابستگی که به آستان قدس دارد می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

امام جمعه کاشان ضمن لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های اجتماعی مردم در همه اقشار برای خدمت به نیازمندان گفت: یکی از موضوعاتی که به نظر می‌رسد همه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی کشور باید در آن ورود پیدا کنند در حوزه تسهیل گری ازدواج در بین جوانان است که امیدواریم این موضوع آنچنان که شایسته است به آن پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.