مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال با اعطای تسهیلات از سوی این صندوق طرح‌های راکد در استان فعال و به چرخه تولید بر می گردند.

کاظم حاجی پور در شورای اداری صندوق کارآفرینی امید در روستای بدون بیکار اسلام آبادغورک در بخش بوستان باشت گفت: پارسال در قالب تسهیلات اشتغالزایی و ضروری، حدود هزار و ۸۰۰ فقره تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شده است که با اجرای هزار و ۴۰۰ فقره از این طرح ها، زمینه اشتغال برای هزار و ۵۰۰ تن در استان فراهم شد.

او با بیان اینکه امسال با هدف تحقق شعار سال و اهداف ۱۶ گانه صندوق کارآفرینی امید طرح‌های راکد و نیمه فعال حمایت می‌شوند می گوید: برای تحقق این امر با حمایت از هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سطح کشور برای ۱۴ هزار تن اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

حاجی پور با اشاره به طرح‌های در دست اجرای صندق کارآفرینی امید، گفت: صندوق کارآفرینی امید با توجه به سیاست‌های خود تحت عنوان طرح‌های روستای بیکار، روستای محصول محور و صندوق‌های خرد محلی در یک سال گذشته قریب به ۱۳۲ صندوق خرد محلی را در ۱۳۲ روستای استان راه اندازی کرده و در ۵ روستا به عنوان روستای بدون بیکار فعالیت در آن‌ها شروع شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان باشت هم گفت: این صندوق در پارسال ۱۷۶ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۷ میلیارد و ششصدمیلیون تومان در شهرستان باشت پرداخت کرده است.

بیت الله افروشه می گوید: این تسهیلات در زمینه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی در زمینه‌های کاشت گیاهان دارویی، صندوق‌های خرد محلی، روستای بدون بیکار، و کارگاه‌های تولید کیسه و کارگاه تولید سبد پلاستیکی بوده که به صورت تسهیلات قرض الحسنه در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گرفته است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.