رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: فاز دوم عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور مهاباد به بوکان با مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

رحمت نویدی نیا گفت: به دنبال بازدید معاون امور راهداری وزیر راه و شهرسازی از محور‌های مواصلاتی شهرستان مهاباد، عملیات روکش آسفالت این محور در جاده برهان طی ۲ مرحله مصوب شد که هم اکنون عملیات اجرایی فاز دوم آن در ۱۰ کیلومتر در دست اجرا است.

وی گفت: طی مرحله نخست این عملیات در مهرماه سال گذشته بیش از ۶ کیلومتر از این مسیر با بیش از ۵۰ میلیارد ریال هزینه به اتمام رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: آسفالت و قیر مورد نیاز برای این پروژه برای تسریع در اجرا ذخیره شده و مشکلی در زمینه تأمین مواد مورد نیاز نخواهد داشت.

نویدی نیا گفت: با تکمیل این عملیات در مرحله دوم، نزدیک به ۹۰ درصد روکش آسفالت حوزه استحفاظی مهاباد به بوکان بازسازی می‌شود.

وی گفت: سالانه شاهد تصادف‌های زیادی در این مسیر هستیم، این مسیر همچنین به علت آنکه ارتباط‌دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است و حذف نقاط حادثه‌خیز، بهسازی و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.