نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محور مهاباد- بوکان در ۲ فاز اختصاص شد.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بدنبال بازدید معاون امور راهداری و وزیر راه و شهرسازی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای روکش آسفالت محور مهاباد- بوکان در ۲ فاز در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول بطول ۷ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی آغاز و تکمیل شده ، افزود: مرحله دوم نیز بطول ۱۲ الی ۱۳ کیلومتر در مرحله پیمان‌سپاری است و تا هفته آینده با مشخص شدن پیمانکار آغاز می‌شود.

محمود زاده اضافه کرد: آسفالت و قیر مورد نیاز برای این پروژه برای تسریع در اجرا ذخیره شده و مشکلی در زمینه تأمین مواد مورد نیاز نخواهد داشت.

نماینده مردم مهاباد در ادامه اذعان کرد: با تکمیل روکش آسفالت این محور در مرحله دوم نزدیک به ۷۵ درصد حوزه استحفاظی مهاباد به بوکان بازسازی می‌شود.

وی افزود: پیمانکار فعلی پروژه بدلیل اینکه در مناقصه پیمان شرکت کرده، تاکنون اقدام به جابجایی ماشین‌آلات نکرده و در صورت برنده شدن در پیمان‌سپاری سریعا اقدام به ادامه پروژه روکش آسفالت این محور خواهد کرد.

بدلیل فرسودگی و تردد خودرو‌های سنگین معادن، بخشی زیادی از آسفالت این محور تخریب شده و شهروندان بار‌ها خواستار تعریض و روکش آسفالت این محور شده‌اند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.