به مناسبت میلاد امام حسن (ع)، ویژه برنامه عیدانه «کرامت حسنی» به همت بنیاد کرامت رضوی با حضور جمعی خانواده های مشاغل آسیب‌پذیر مشهد برگزار شد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: دربرنامه عیدانه «کرامت حسنی» ، ۱۰۰۰ نفر در قالب ۲۳۰ خانواده از شاغلان در شهر مشهد، که بسیاری از آن‌ها زیرمجموعه هیچ یک از نهاد‌های مرتبط نیستند، اما خدمات ارزشمندی به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) ارائه می‌دهند، به میهمانی حرم مطهر در ماه مبارک رمضان دعوت شدند.

جعفر رئیسیان زاده گفت: فرایند شناسایی گروه‌های هدف شامل دست‌فروشان، پاکبان‌ها، قاریان مشغول در فرودس‌ها، فعالان در پیک موتوری، از سه روز قبل با حضور خادمان در محل کار این عزیزان آغاز شد و با رعایت شأن و کرامت، برای حضور در این مراسم عیدانه دعوت شدند.

او گفت: در این مراسم بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی مذهبی، اجرای برنامه ویژه کودکان، اجرای گروه هم‌خوانی برای استفاده مهمانان در نظر گرفته شد و علاوه بر آن، ۲۳۰ بسته اقلام معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، انواع حبوبات، چای و قند به ارزش هر بسته حدود ۱۵ میلیون ریال و در مجموع معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به این خانواده‌ها اهدا شد.

در پایان این مراسم نیز همه خانواده‌های دعوت شده به این جشن، میهمان سفره افطار حرم مطهر رضوی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.