قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پارسال ۳۰۰ هزار فرصت شغلی و ۷۰ هزار جهیزیه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد و تهیه شد.

آقای خاکسار قهرودی امروز یکشنبه در آیین اختتامیه احداث ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و یک‌هزار و ۲۵۰ طرح محرومیت‌زدایی با همکاری قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه و کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم ۳۶۰هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد کشور احداث می‌شود.

این واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و یک برنامه چهار ساله دولت تصویب شده است که با همکاری و هم‌افزایی سپاه و بسیج احداث خواهد شد.


بیشتر بخوانید


پارسال ۳۰۰ هزار فرصت شغلی و ۷۰ هزار جهیزیه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد ایجاد و تهیه شد.

در دولت خدمتگذار سیزدهم و مجلس انقلابی مصوبات و اعتبارات خوبی برای رفع محرومیت‌زدایی و حمایت از جامعه محرومان و نیازمندان و افراد زیرپوشش نهاد‌های حمایتی در نظر گرفته شده است که ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ برای کمیته امداد امام پیش‌بینی شده است.

خدمت‌رسانی و خدمتگذاری به مردم و حل مشکلات آن‌ها از وظایف مهم مسئولان است که در این راستا نهاد‌ها و دستگاه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا با همکاری سایر دستگاه‌های به جامعه هدف خدمات مطلوب ارائه دهند.

شرط موفقیت این نهاد حضور مردم و استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی است، باید از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات جامعه هدف به خصوص مسکن، اشتغال و استفاده کرد.

محبوبت سپاه در بین مردم به دلیل این است که سپاه در خدمت مردم است و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد.

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در آستانه برگزاری نخستین کنگره ملی ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور در استان چهارمحال و بختیاری، آیین اختتامیه احداث ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی و عملیات اجرای یک‌هزار و ۲۵۰ طرح محرومیت زدایی در استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار