رئیس مجلس گفت: نور قرآن در دل جوانان فلسطینی باعث شده است که از رژیم صهیونیستی نفرت داشته باشند و یک تنه در مرکز قدرت رژیم صهیونیستی، تل آویو حضور پیدا کرده و مبارزه کنند.

آقای محمد باقر قالیباف در افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: پس از بیش از هفت دهه جوانانی که در روزگار جنایت و اشغال نبودند، به دفاع از فلسطین برخاستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی، دیروز (جمعه) صبح به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و تعداد زیادی از نمازگزاران فلسطینی را مجروح و آن‌ها را دستگیر کردند. در آخرین آمار منتشر شده تا این لحظه ۱۵۲ نفر زخمی و ۴۰۰ فلسطینی هم در این درگیری‌ها دستگیر شده‌اند.

آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان عصر دیروز در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: بی‌تردید رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از آن شده است که بتواند در برابر خیزش مردم و مقاومت فلسطین که حماسه عملیات سیف القدس را آفریدند، تاب آورد.

قالیباف: پیروزی بر ویروس کرونا جز با درایت دولتمردان ممکن نبود

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دو سال از برقراری این نمایشگاه محروم بودیم، باید از زحمات پرستاران، پزشکان و کادر درمان که در دوران کرونا زحمت کشیدند و مجاهدت کردند و شهدای عزیز و گرانقدر را تقدیم کردند، تشکر کنیم امروز در ابعاد مختلف زندگی، سلامت، کسب و کار مردم به آن‌ها بازگشته است.

به گفته آقای قالیباف ، «این کار جز با درایت و مدیریت درست و دقیق دولت‌مردان عزیز انجام نشد.»

رئیس مجلس: دلیل ایستادگی امروز انقلاب اسلامی مقابل مستکبران، توجه به روح آزادگی و قرآنی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت آموزه‌های قرآنی همه برکاتی است که در ابعاد مادی و معنوی، فردی و جمعی جامعه ما می‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته آقای قالیباف، «دلیل ایستادگی امروز انقلاب اسلامی مقابل مستکبران، توجه به روح آزادگی و قرآنی است. روح خداشناسی در این ملتی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند همچنان جاری است و این رویه برای هر بشری در زمین هم ماندگار و با ثبات می‌شود.»

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این فشار‌ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی، نظامی که برای انقلاب اسلامی رخ داد، اگر برای هر کشوری اتفاق افتاده بود آن جامعه و کشور از هم می‌پاشید. اما اینکه امروز انقلاب اسلامی این گونه ایستاده است، به برکت قرآن، آموزه‌های قرآن و اعتقاد به سنت‌های الهی و مردمی بودن این انقلاب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
هر مسولی از فلسطین حرف میزنند جایگاهش پیش تندروها بالاتر می‌رود اما پیش مردم پایین تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
قبر پدرشان ایران را فدای فلسطین کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
ما داریم خودمون رو فدای امنیت و صلح می‌کنیم الاغ
Iran (Islamic Republic of)
مفلسطبن ف
۰۶:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
می‌خوام همچین امنیتی نباشه وقتی آرامش توش نیست به ما چه چرا هر که با تو مخالف شددبعس توهین میکنید این نهایت ادب شما ساندیس خور ها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
مخاطب 14:44 لازم نبود فامیلتو بنویسی
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
جوانان فلسطینی یک تنه مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند، و درود به شرفشون

ولی شمام یه تنه جلوی مردم ایستادید.نمیدونم چرا برای مظلومان جهان خوب عمل میکنید ولی برای مردم ایران نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
اسایش مظلومان جهان را هم گرفته اند سوریه با خاک یکسان شد لبنان که عروس خاورمیانه بود برق ندارد و دولت اعلام ورشکستگی کرد عراق درگیر مشکلات گروههای نیابتی شده و مردم یمن که حداقل داشتند زندگی معمولی خودشان را می کردند به نان شب محتاج شده اند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
اشتباه منفی دادم بقیه هم احتمالا اشتباه منفی میدن آدم دور ویامت میگیره
آخرین اخبار