قالیباف: دفاع از قدس شریف عامل اتحاد امت اسلامی است

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: دفاع از قدس شریف عامل اتحاد امت اسلامی است. نه جنایت صهیونیست‌ها و نه خیانت خائنان، ذره‌ای از همت بلند مردم فلسطین در دفاع از حرم ابراهیمی نکاسته است.

آقای محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ‏همه امت اسلامی و آزادگان جهان در مقابله با هرگونه شرارت علیه مسجد الاقصی کنار مقاومت فلسطینی خواهند ایستاد.

نظامیان رژیم صهیونیستی، امروز صبح به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده و تعداد زیادی از نمازگزاران فلسطینی را مجروح و آن‌ها را دستگیر کردند. در آخرین آمار منتشر شده تا این لحظه ۱۵۲ نفر زخمی و ۴۰۰ فلسطینی هم در این درگیری‌ها دستگیر شده‌اند.

آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان عصر امروز در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: بی‌تردید رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از آن شده است که بتواند در برابر خیزش مردم و مقاومت فلسطین که حماسه عملیات سیف القدس را آفریدند، تاب آورد.


بیشتر بخوانید


آقای سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه تعرض صهیونیست‌ها به اماکن مقدس فلسطین و یورش به روزه‌داران و نمازگزاران در مسجدالاقصی را محکوم کرد و نسبت به تداوم اقدامات وحشیانه و تروریستی اشغالگران هشدار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
قدس وفلسطین فقط واسه مسوولئین ایران ارزش داره هیچ کشور دیگه ای براش مهم نیس اگ شماها دخالت نمبکروین الان دو کشور با هم صلح میکردن
آخرین اخبار