رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: پرونده ۸۳ واحد صنفی متخلف از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شده است.

آقای حصاری گفت: طی این مدت ۷۷۷ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت و ۱۳۰ مورد تخلف ثبت شد که از این تعداد ۸۳ پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

او می گوید: ازمجموع واحد‌های صنفی متخلف ۱۷ مورد مربوط به نانوایان بوده است.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز البرز در طرح نظارتی ماه رمضان اقلامی مانند نان، مواد لبنی، میوه، سبزی، روغن، برنج، خرما، حلیم، آش و زولبیا و بامیه بیشترین نظارت را دارند.

او گفت: بازرسان با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورفاکتور، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهند کرد.

حصاری می گوید: دراجرای این طرح تیم‌های معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف، صنعت و معدن، جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی استان البرز بر نحوه عرضه کالا در واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز البرز با توجه به افزایش تقاضا برای برخی کالا‌ها و مواد غذایی در ماه رمضان، نظارت و کنترل بازار از تخلف‌های احتمالی پیشگیری می‌کند.

مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.

اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی دراستان البرز فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.