رئیس اتاق اصناف مرکز البرز گفت: طرح نظارتی بازار کالا و خدمات ویژه عید نوروز با هدف کنترل بازار در این استان آغاز شد.

بهروز حصاری گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت با هدف پایش و نظارت بر عملکرد بخش‌های مختلف خدماتی و کالایی تا پایان ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان‌های استان البرز ادامه دارد.

او می گوید: این طرح نظارتی در ۲ فاز اجرایی شده که درفاز اول پایش واکسیناسیون متصدیان واحد‌های صنفی است و شرط فعالیت واحد‌های صنفی در این استان داشتن کارت واکسیناسیون مبنی بر تزریق سه دز واکسن و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی است.

حصاری گفت: ضروری است تمام واحد‌های صنفی نسبت به تزریق سه دوز واکسن کرونا و اخذ QR Code و نصب آن در واحد صنفی (در محل قابل رویت برای همگان) به فوریت اقدام کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز البرز فاز دوم این طرح شامل نظارت بر عرضه و فروش کالا‌های اساسی و کالا‌های شب عید است که دراین طرح عملکرد عرضه کالا‌های اساسی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، شکر، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، میوه، روغن نباتی، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، خشکبار، خواربار و شیرینی نظارت می‌شود.

اوگفت: اجرای طرح نوروزی ۱۴۰ تیم نظارتی با مشارکت اتحادیه ها، بازرسی صمت، علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و پلیس نظارت براماکن استان البرز انجام می‌شود.

حصاری می گوید: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.

بیش از ۱۲۰ هزار واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی فعالیت می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.