مرکز پاسخگویی تلفنی صدای مشاور چهارمحال و بختیاری به ۲۵ هزار تماس خدمات مشاوره ارائه کرد.

خانم سلیمانی معاون پیشگیری سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال بیش از ۲۵ هزار تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی استان با شماره ۱۴۸۰ برقرار شد.

بیشتر مشاوره‌های ارائه شده از سوی مشاوران در این خط، در خصوص مسائل مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تربیتی و تحصیلی، بحث درمان اعتیاد، مشاجرات خانوادگی و مباحث بین زوجین و مشاوره مربوط به ازدواج و طلاق و موضوعات بین فردی بود.

خط ۱۴۸۰ و یا صدای مشاور بهزیستی در راستای مشاوره سریع، در دسترس و آسان در هر نقطه از استان در حوزه‌های مختلف فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی و تربیتی، شغلی، مشاوره پیش از ازدواج و اشتغال، اعتیاد به جامعه خدمات ارائه می‌کند.


بیشتر بخوانید


ارائه مشاوره از طریق این خط به صورت رایگان و و از ساعت ۸ تا ۲۴ است و افراد بدون مراجعه حضوری مشاوره دریافت می‌کنند و پس از ارزیابی‌های اولیه در صورت لزوم افراد برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز مشاوره زیرپوشش بهزیستی ارجاع داده می‌شوند.

هم اکنون ۲۰ مشاوره در این سامانه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی مردم هستند.

رده سنی بین ۲۵ تا ۳۵ بیشترین و بالاترین آمار تماس را با صدای مشاور استان داشتند.

تماس‌های مربوط به مشاجرات خانوادگی در ایام شیوع کرونا در استان با صدای مشاوره با افزایش ۱۰ درصدی همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.