به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس محمدی مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام شیوع کرونا و با افزایش ساعات کار صدای مشاور خط ۱۴۸۰ و فعالیت در روزهای تعطیل، به ۲۴ هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی مشاوره داده شده است.
او افزود: ارائه خدمات مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ با هدف ارتقاء سطح سلامت و بهداشت روان آحاد جامعه و کاهش آسیبهای فردی، خانوادگی و اجتماعی توسط مشاوران تخصصی انجام شد.
بیشتر بخوانید
محمدی با اشاره به فعالیت ۲۰ مرکز سلامت روان، ۳۷ مرکز مشاوره عمومی و ۱۶ مرکز مشاوره تخصصی در استان اضافه کرد: با مراجعه ۱۰ هزار و ۸۱۲ نفر به مراکز مشاوره استان، ۲۲ هزار جلسه مشاوره حضوری برای ارائه راهکار و رفع مشکلات خانوادگی، تربیتی و تحصیلی مراجعان تشکیل شده است.
او ادامه داد: دو هزار و ۱۰۲ نفر، از طریق مراکز سلامت روان استان آموزشهای لازم را در زمینه مهارتهای زندگی، فرزند پروری، پیش از ازدواج و زندگی خانواده را کسب کردند.
انتهای پیام/ن