نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تجهیزات بیشتر و به روز و نیز تامین پزشکان متخصص در شهرستان های حوزه انتخابیه تاکید کرد.

حجت الاسلام نصیرایی امروز در دیدار با سبحانی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی به بررسی مطالبات و مشکلات حوزه درمان کارگران و بیمه‌شدگان شهرستان های غرب استان پرداخت.

او گفت: لزوم تجهیزات بیشتر، به روز و نیز تأمین پزشکان متخصص از مهمترین محور‌های مطالبات بیمه شدگان تأمین اجتماعی در این شهرستان ها است که باید مورد توجه مدیریت جدید این مجموعه قرار گیرد.

حجت الاسلام نصیرایی همچنین به ارتقای پلی کلینیک تأمین اجتماعی به بیمارستان هم تأکید کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود نزدیک به ۷۵ درصد از جمعیت شهرستان طبس در ردیف خدمات گیرندگان تأمین اجتماعی و استقرار در مسیر تردد میلیون‌ها مسافر از استان‌های مهم و پرجمعیت کشور سبب می‌شود که شرایط ایده‌الی برای حوزه درمانی طبس نیاز باشد و بنده نیز برای هر گونه پیگیری در مرکز آمادگی دارم و در کنار مدیران پای کار و پیگیر خواهم بود.

در این دیدار سبحانی مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه درمان شهرستان‌های یاد شده ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.