در مراسمی با حضور استاندار امروز سید یاسر رضوی حیدری به عنوان سرپرست فرماندار جدید سرایان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - استاندار خراسان جنوبی در مراسم معارفه گفت: لازمه خدمت صادقانه به مردم فساد گریزی و فساد ستیزی است  و از سوی دیگر عدالت محوری و فساد ستیزی از برنامه‌های محوری دولت سیزدهم است و ما نیز در استان باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم و شهرستان‌های کم برخوردار بیشتر دیده شود.

به گفته او عزت مردم ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است و فضای تعاملی قوای سه گانه فرصتی برای تحقق اتفاقات خوب است  و مسئولان باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تغییر نوع نگاه در استان در مدیریت‌ها وخدمات رسانی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای داشتن پیوست عدالت ضروری است.

حجت الاسلام نصیرایی می گوید: نامناسب بودن جاده ارتباطی شهرستان سرایان به مرکز استان، اعتبارات قطره چکانی دوبانده سازی سرایان تا سه راهی روم و مشکل توزیع نهاده‌های دامی از مشکلات مردم این شهرستان است که باید با نگاه مسئولان و مدیران جدید این مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام مرتضایی نیا، امام جمعه سرایان نیز در این مراسم مسئولیت در انقلاب اسلامی را یک امانت الهی عنوان کرد و گفت: مسئولان انقلابی باید با نیت الهی و کار جهادی و با اخلاق و مردم داری در راستای اهداف عالیه انقلاب هر چه بیشتر تلاش کنند.

در پایان نیز سید یاسر رضوی حیدری به عنوان سرپرست فرماندار جدید سرایان معرفی و از خدمات ابراهیم رسولی مقدم فرماندار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.