رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولید و اشتغال، معتقدیم اقتصاد و کارآفرینی مسئله اصلی کشور است .

توسلی زاده حمایت از واحد‌های تولیدی را از وظایف اصلی دستگاه قضایی برشمرد و گفت : بسیاری از واحد‌ها دارای گره‌های حقوقی و قضایی هستند که در سال جدید و در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری با گره گشایی از این مشکلات و حتی المقدور با حضور میدانی تلاش خواهیم کرد به رونق این واحد‌ها کمک کنیم.

به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان در سال جدید متفاوت از پارسال است با کار‌های کارشناسی و استفاده از نظرات کارشناسان در حوزه‌های مختلف هیچ تصمیمی و مصوبه‌ای را در این ستاد مطرح نخواهیم کرد، مگر آنکه آن را به اجرا در آوریم.

در نشست اخیر این ستاد به بررسی شرکت تولیدی محورسازان زاگرس پرداختیم و امروز با حضور میدانی تلاش می‌کنیم ضمن حل مشکلات آن به رونق این واحد تولیدی که حقیقتا یک واحد تولیدی استثنا و دانش بنیان با ارزآوری بالا در کشور است، کمک کنیم.

این واحد تولیدی بیش از ۱۳۰ نفر اشتغال مستقیم و بیش از ۵۰۰ نفر غیرمستقیم دارد و در سال جدید بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان خرید تضمینی از خودروسازان جذب کرده است و بخش عظیمی از نیاز‌های صنعت خودروسازی کشور را تأمین می‌کند.

یکی از راه‌های کنترل آسیب‌های اجتماعی و ایجاد رفاه و اشتغال آفرینی حمایت از همین واحد‌های تولیدی و ایجاد رونق کاری و اقتصادی در آنهاست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.