در ماه مبارک رمضان هزار بسته معیشتی در راستای پویش ضیافت مهربانی بین مددجویان بهزیستی مسجد سلیمان توزیع شد.

 سرپرست بهزیستی خوزستان  گفت: یکی از برنامه‌های بهزیستی استان، طرح زیست بوم اشتغال است تا بر اساس ظرفیت‌ها و بافت فرهنگی و اقتصادی هر شهرستان اشتغال پایدار ایجاد شود.

مهران کریمیان می‌گوید:  سازمان بهزیستی منابع خوبی را برای ایجاد اشتغال در اختیار دارد، افزود: چهار و نیم میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته به طرح‌های اشتغال بهزیستی مسجد سلیمان اختصاص داده شد.

این مقام مسئول،   اولویت دیگر این سازمان را موضوع مسکن و شناسایی افرادی داسست که مشکل مسکن دارند.

او گفت: در سال گذشته به خانواده‌های تک معلولی که در سامانه مسکن ثبت نام کردند مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض مسکن و خانواده‌های بالای ۲ معلول مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض از سوی شامل بهزیستی وبنیاد مستضعفان پرداخت شد.

آقای کریمیان  سومین اولویت بهزیستی را تامین معیشت و رفع فقر از خانواده‌های زیر پوشش عنوان کرد و گفت: خوشبختانه امسال مستمری مددجویان و معلولان ۲۰ در صد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گفته او،   بهزیستی به عنوان یک سازمان دولتی با محدودیت‌های اعتباری که دارد، نیازمند حمایت خیران بوده و برای دادن مجوز تاسیس موسسه‌های خیریه و انجام امور خیر محدودیتی ندارد.

سرپرست بهزیستی خوزستان به مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها برای محرومیت زدایی از محیط پیرامون خود اشاره کرد و گفت: شرکت‌ها و کارخانجات صنعتی موجود در شهرستان مسجدسلیمان به منظور کمک به رفع فقرباید بیشتر ورود کنند.

 رئیس بهزیستی مسجد سلیمان نیز در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی بین مددجویان گفت: این بسته‌ها در جهت اجرای پویش ضیافت مهربانی رمضان از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

علیرضا ورناصری می‌گوید: هر بسته به ارزش پنج میلیون ریال در اولین مرحله بین مدد جویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.