سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، جان ۲ نفر را در استان کرمان گرفت.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان، ۲ نفر، شامل: یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سن فوتی‌های  کرونا طی شبانه روز گذشته، ۷۸ و ۵۸ سال بوده است.

صحبتی می‌گوید: مجموع جان باختگان کرونا ویروس از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است.

به گفته او موارد جدید بستری کرونا طی۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ مورد، شامل: ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۶۵ نفر است که از این تعداد، ۳۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون در استان کرمان، ۲ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۵۶۰ نفر نوبت اول، ۲ میلیون و ۴۸ هزار و ۸۱۳ نفر نوبت دوم و ۸۵۳ هزار و ۳۲۸ نفر نوبت سوم واکسن کرونا را ریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار