فرماندار اندیمشک گفت: حجم سرمایه گذاری سال جاری در اندیمشک کم سابقه خواهد بود و نرخ بیکاری امسال کاهش پیدا می‌کند.

پیمان جهانگیری گفت: در سال جدید نیز همچون سال گذشته به اشتغال شهرستان توجه ویژه تری خواهد شد و بخش دانش بنیان شهرستان نیز راه اندازی می‌شود.

به گفته او حجم سرمایه گذاری در سال جدید در شهرستان اندیمشک کم سابقه خواهد بود و در سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی صورت گرفته تحولات عظیمی در حوزه اشتغال زایی شهرستان رخ خواهد داد.

فرماندار اندیمشک می گوید: در سال گذشته حجم قابل توجه‌ای تسهیلات کم بهره توسط بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید به روستایان هدف و محصول محور پرداخت شده و در سال جاری نیز به موضوع اشتغال زایی در روستا‌ها و مشاغل خانگی توجه ویژه‌ای جهت ارائه تسهیلات شده است.

این مقام مسئول گفت: امروز اندیمشک به یک شهر سرمایه گذاری تبدیل شده و با توجه به شرایط خاص شهرستان اندیمشک و حمایت‌های که از سرمایه گذاران صورت می‌گیرد بسیاری از سرمایه گذاران را ترغیب کرده است تا سرمایه خود را به اندیمشک بیاروند و در این شهر اقدام به اشتغال زایی و تولید کنند.

بنیاد برکت و صندوق کارآفرینی امید در سال جاری برنامه و طرح‌های بسیار خوبی در حوزه راه اندازی و پرداخت تسهیلات به کارگاه‌های خرد مشاغل خانگی روستای دارند.

با راه اندازی کارخانجات وشرکت‌ها بزرگ در دست احداث در سال جاری تعداد قابل توجه‌ای شغل برای جوانان جویای کار در اندیمشک فراهم خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.