عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان در مراسمی در مریوان و با حضور استاندار و فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان آغاز شد.

 استاندار کردستان امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان گفت: این طرح و در این حجم اتفاق کم نظیری است و قدم بزرگ و مبارکی محسوب می‌شود.

زارعی کوشا گفت: سپاه در استان ورود بسیار مسوولانه و متعهدانه هم در عرصه کمکهای مومنانه و هم خدمات‌رسانی داشته است.

او می گوید:در دیدار با سردار سلامی فرمانده سپاه از او برای سفر به استان دعوت کردم و خواستم کارهای محرومیت زدایی در استان با جدیت بیشتری دنبال شود.

استاندار کردستان گفت: بار دیگر با خون شهیدان که در این خطه از کشور شهید شدند تا مرزهای این مملکت حفظ و امنیت برقرار باشد میثاق می‌بندیم تا در خدمت به مردم از پای ننشینیم و در این راه هیچ مانعی نمیشناسیم و نمیگذاریم هیچ چیزی مانع خدمت شود.

زارعی کوشا گفت:هر بخشی که کاری در طرح آبرسانی به روستاهای کردستان برعهده دارد پای کار باشد.

او همچنین از فرماندار مریوان خواست کارویژه های شهرستان را ایجاد کند تا فرصت فصل کاری از دست نرود.

امام جمعه شهرستان مریوان هم در این آیین گفت: آب مایه حیات است و اهمیت زیادی دارد و وظیفه ما است قدردان این خدمت مسوولان در آبرسانی به روستاها باشیم.

ماموستا مصطفی شیرزادی گفت:همه خدمات سپاه در گوشه و کنار مریوان قابل تقدیر است و امنیت و آسایش ما هم با زحمات نیروهای نظامی و امنیتی برقرار است.

 فرمانده سپاه مریوان هم گفت:در دوران شیوع کرونا ۲۵ هزار بسته معیشتی توزیع، ۴۲ واحد مسکونی احداث و ۲۱ واحد مسکونی تعمیر و سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان وام اشتغالزایی اهدا شد.

سردار منصور ولی‌ئی می گوید:۱۲ روستا مشکل کمبود آب داشتند که از طریق تانکر آب آنها تامین می‌شد که با اجرای طرح آبرسانی مشکلات آنها کاملا رفع می‌شود.

به گفته او آبرسانی به ۲۰ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان به سپاه مریوان محول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.