استاندار کردستان از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای آبرسانی به ۱۶۹ روستای دارای تنش آبی در این استان خبر داد.

دکتر اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد بسیج سازندگی استان کردستان گفت: با تخصیص ۵۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات جزء ۳ جدول ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۰ و در قالب اقدام ملی محرومیت زدایی ۱۶۹ روستای دچار تنش آبی در کردستان، آبرسانی می‌شوند.

استادار کردستان گفت: تخصیص این کار گام بلندی در رفع محرومیت و تمرین کار جهادی برای همه دستگاه‌های استان به شمار می‌رود و باید از این دست کار‌های جهادی را در سطح استان ترویج داد.

او می گوید: اگرچه قرارداد اجرای آبرسانی به۱۶۹ روستای کردستان ۳۰ ماهه است، اما اگر ان‌شاالله این کار طی ۲۰ ماه به سرانجام برسد کار بسیار بزرگی انجام خواهد شد و برای تحقق این مهم لازم است همه دستگاه‌ها خود را صاحب طرح و در قبال آن مسؤول بدانند.

زارعی کوشا گفت: همان گونه که کار جهادی است هماهنگی‌ها هم باید جهادی باشد، کار نباید معطل بروکراسی‌های اداری شود و صدور مجوز‌ها باید باسرعت و البته دقت انجام گیرد.

استاندار کردستان همچنین ضرورت رعایت تقدم و تاخر در انجام اقدامات عمرانی به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه را متذکر شد.

او گفت:باید تلاش کنیم حتی المقدور اعتبار تخصیص یافته در داخل استان صرف شود لذا خرید و ذخیره‌سازی لوله‌های آب و مصالح تولید استان با استاندارد‌های لازم باید از هم‌اکنون پیش‌بینی شود.

زارعی کوشا گفت:خصوص این اقدام جهادی باید اطلاع رسانی صحیح صورت گیرد و یکی از وظایف رسانه‌ها امیدآفرینی است، البته امید واقعی نه امید واهی و بنابراین باید این کار جهادی به درستی به مردم معرفی شود.

استاندار کردستان گفت:  خدمات فراوان گروه‌های جهادی در سال‌های گذشته، قبل تقدیر است ،این کار بزرگ در راستای تقویت گروه‌های جهادی و تمرین کار جهادی برای دستگاه‌های اجرایی است و در کنار این مهم اقدام با کمترین هزینه ممکن اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.