از ورزش شهروندی حمایت همه جانبه می‌کنیم

فرماندار شهرستان همدان گفت: ورزش شهروندی به واسطه ترویج فعالیت‌های بدنی در آحاد جامعه جزو سرمایه‌های مهم اجتماعی ست و از آن حمایت می‌کنیم

محمدعلی محمدی در جمع اعضای شورای سیاستگذاری ورزش شهروندی همدان گفت: ورزش شهروندی همدان به لحاظ کارکرد درخشان و موثر جزو برترین‌های کشور است و توانسته به عنوان یک حرکت تاثیرگذار و مهم اجتماعی در سبد زندگی خانواده‌ها قرار بگیرد.

برگزاری برنامه‌ها و رویداد‌های مختلف فرهنگی ورزشی در قالب المپیاد ورزش شهروندی در اقصی نقاط شهر همدان به ویژه نقاط کم برخوردار باعث شده تا فعالیت‌های جسمانی آحاد مردم افزایش یابد.

او گفت: بهره مندی از تمام ظرفیت‌های موجود به خصوص زیرساخت‌های ورزشی دستگاه‌های اجرایی نیاز اساسی توسعه ورزش شهروندی است که باید مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

فرماندار همدان در ادامه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید به رونق ورزش شهروندی کمک کنند و با در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های زیرساختی خود زمینه ساز فعالیت مردم به خصوص در برنامه‌های عمومی نظیر ورزش صبحگاهی و عصرگاهی باشند.

او توسعه ورزش در بین خانواده‌ها را راهکاری اساسی در کاهش بیماری‌ها بیان کرد.


او گفت: باتوجه به تغییر سبک زندگی مردم و گرایش به سمت زندگی ماشینی و آپارتمان نشینی، نیاز است تا ورزش را در بین آحاد جامعه گسترش دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار