رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: حمایت از حقوق عمومی، مبارزه با تصرف اراضی ملی، منابع طبیعی و دولتی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه‌های مورد توجه امسال است.

غلامعلی صادقی گفت: تلاش شده تا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود تا شاهد تبدیل مفاد سند تحول قضایی به خدمات خلاقانه و نوآورانه به شهروندان گرانقدر باشیم.

او گفت: یکی از مهمترین اهداف متعالی اجرای سند تحول قوه قضائیه ، ارتقاء رضایتمندی عمومی از اقدامات دستگاه قضایی است و در این راستا تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان  به خدمات قضایی مورد نظر است که با جدیت در سال جدید پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: کارگروه ویژه برنامه تحول سال ۱۴۰۱ با تشکیل جلسات منظم بر روند اجرای برنامه‌های تحولی  نظارت خواهد کرد.

صادقی گفت: امسال  اجرای برنامه‌های تحولی در زمینه های پیشگیری از وقوع جرایم و دعاوی، احیاء حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور، اخذ تصمیم و اقدام لازم در خصوص امور حسبی، کشف جرم و تعقیب مجرمین، حل و فصل دعاوی از طرق غیرقضایی، رسیدگی به پرونده‌های قضایی، اجرای احکام و اصلاح مجرمان و رعایت حقوق مالکیت مورد تأکید بوده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.