مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره ادبی طنز مثلث تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ تمدید شد.

نسرین میرزایی سرپرست معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نخستین دوره جشنواره منطقه‌ای ادبی طنز مثلث با هدف کشف، جذب و پرورش استعداد‌های فرهنگی - هنری، ترویج و معرفی طنز فاخر و همچنین پاسداشت سه چهره‌ی ملی طنز کشور (عبید زاکانی و علی اکبر دهخدا و اشرف الدین حسینی (نسیم شمال) در استانهای: قزوین،گیلان، همدان، البرز و زنجان برگزار می‌کند.

بخش‌های جشنواره شامل شعر و داستان کوتاه بوده و موضوع جشنواره نیز آزاد است.

در بخش شعر، شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و هر شرکت کننده می‌تواند در دو محور نظم یا نثر شرکت کند.

در بخش داستان کوتاه نیز شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر ۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و هر اثر ارسالی از ۵ صفحه A۴ با اندازه قلم ۱۲ بیشتر نباشد.

متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام نموده، کد رهگیری دریافت کنند و یا می‌توانند به صورت پرینت شده به دبیرخانه تحویل نمایند.

آثار داستان و شعر ارایه شده به جشنواره باید به صورت تایپ شده در نرم افزار word باشد. هر اثر به صورت جداگانه کد رهگیری داشته باشد و آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند.

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ بوده و متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره در قزوین، بلوارآزادگان، چهارراه غیاث‌آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه سوم، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای مراجعه و یا در ساعات اداری با تلفن ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲-۰۲۸۳۳۶۹۱۴۰۴-۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲ تماس حاصل نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.