استاندار قزوین گفت: در سال جاری اصلاح مسیرها جهت کاهش تصادفات و رفع بخش عمده ای از نقاط حادثه خیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: در سال جاری اصلاح مسیرها جهت کاهش تصادفات و رفع بخش عمده ای از نقاط حادثه خیز در دستورکار قرار خواهد گرفت و بودجه های عمرانی در حوزه هایی که بیشترین نفع را برای مردم دارد هزینه می شود.

  تلاش دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز بسیار ارزشمند است و امیدواریم این تلاش‌ها با نشاط و شادی مردم همراه باشد.

بخشی از خدمات دستگاه‌های مختلف عضو این شورا در استان، ابعاد ملی دارد که ثبت ۱۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان این موضوع را تصدیق می‌کند و باید تمامی تصمیمات با نگاه ملی گرفته شود.

البته نباید نسبت به مردم استان هم مغفول ماند و انتظار داریم مردم به ویژه در روز طبیعت نسبت به سال قبل تفاوت را مشاهده کنند و نظم بخشی مناسبی در محور‌های پرتردد رقم بخورد.

دستگاه‌هایی مانند اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد برای روز طبیعت برنامه‌های مناسبتی تدارک ببینید تا مردم استان هم از این برنامه‌ها استفاده کنند.

چندین استان کمترین تصادفات جاده‌ای را نسبت به سال گذشته داشته اند و باید در استان قزوین سعی شود با توجه به حجم تردد، تعداد فوتی‌ها کاهش پیدا کند تا خانواده‌های کمتری داغدار شوند.

برای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باید استقرار در مسیر‌های فرعی بیشتر باشد و امکانات و تجهیزات بیشتر در جاده‌های فرعی مستقر شوند چراکه بیشترین حجم تصادفات در جاده‌های فرعی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار