لزوم استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی

استاندار قزوین گفت: ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای افزایش بهره‌وری کشاورزی بکارگیری می‌شود.

محمدمهدی اعلایی در بین الصلاتین نماز جمعه شهر بوئین زهرا گفت: استان قزوین یکی از خطاب‌های جدی رهبر معظم انقلاب در زمینه تحقق راهبرد سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین است چراکه استان یکی از قطب‌های اصلی و اساسی در حوزه تولیدات کشاورزی محسوب می‌شود و می‌توان با یک برنامه ریزی مناسب، بهره وری این تولیدات را به وسیله موضوعات دانش بنیان افزایش داد.

استاندار قزوین گفت:  تحولات سیاسی و اقتصادی موجود در کشور و دنیا نوید بخش ایجاد شرایط مطلوب و مناسب‌تر در سال ۱۴۰۱ است که امیدواریم با افزایش رضایتمندی مردم همراه باشد.

استاندار گفت: افزایش درآمد‌های ارزی کشور به دلیل بالا رفتن قیمت نفت در بازار‌های جهانی و قاطعیت دولت در فضای مدیریت سیاست خارجی و عبور از تحریم‌ها در کنار مذاکرات، از جمله اتفاقات خوبی است که در حال انجام و برنامه ریزی است.

شهرستان بوئین زهرا تا به امروز در زمینه کشاورزی نقش آفرینی مناسبی داشته و از این به بعد هم باید این نقش آفرینی ارتقا یابد تا با افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد و افزایش بهره وری منابع آبی در شهرستان و استان شاهد تحولات خوبی در زمینه کشاورزی باشیم.

 شهرستان بوئین زهرا یکی از شهرستان‌هایی است که کم‌ترین بارش باران را در سال‌های گذشته داشته و این روند تا به امروز هم ادامه دار است که امیدواریم با دعای مومنین بارش‌های الهی نازل و مدیران هم با دقت نظر بیشتری از این منابع استفاده کنند.

 با توجه به فضای جدید مدیریتی در شهرستان، خدمت رسانی به مردم با تلاش و پشت کار دنبال خواهد شد و وجود امام جمعه مقبول و محبوب و نماینده پرکار به این مسیر سرعت بیشتری خواهد بخشید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار