معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این دانشگاه بر اساس آخرین رتبه بندی جهانی QS موفق به کسب رتبه اول کشور در حوزه داروسازی و کسب رتبه دوم در حیطه پزشکی شد.

 مجید غیور مبرهن گفت: بر طبق رتبه بندی مذکور این دانشگاه رتبه ۱۵۱ تا ۲۰۰ در حوزه داروسازی و فارماکولوژی و رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ را در حوزه پزشکی کسب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد پارسال بر طبق رتبه بندی QS، در حوزه داروسازی رتبه اول و در حیطه پزشکی رتبه سوم را کسب کرده بود.

او گفت: در رتبه بندی جهانی QS که از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی می‌باشد، دانشگاه‌های جهان در ۵۱ حوزه موضوعی مختلف ارزیابی و رتبه بندی شده‌اند که این دانشگاه توانست در حوزه موضوعی پزشکی و حوزه موضوعی داروسازی و فارماکولوژی جایگاه شاخصی را کسب نماید.

غیور گفت: کسب جایگاه شاخص دانشگاه‌های کشور در نظام‌های معتبر رتبه بندی جهانی از اهداف مهمی است که در نقشه جامع علمی کشور و سایر اسناد بالادستی بر آن تاکید شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اندیشیده شده شاهد فتح قله‌های علمی در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی و قرار گرفتن نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع برترین‌های دنیا و تحقق مرجعیت علمی مشهد مقدس باشیم.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه فناوری نیز همواره در زمره سه دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور بوده و برنامه ویژه و عزم جدی برای تحقق شعارسال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.